مهندسی آب- صنعتی شاهرود
وبلاگ اختصاصی دانشجویان مهندسی آب (water engineering) ورودی 89 دانشگاه صنعتی شاهرود 
قالب وبلاگ طبیعت
47 سال پیش در شهریور ماه 1342 شمسی، بهره برداری از شبکه آبیاری با عنوان "دز" در حالی آغاز شد که پیش از آن کشاورزان منطقه شمال خوزستان با مشقات فراوان آب را با استفاده از انهار سنتی از رودخانه های دز، کرخه، بالا رود، شاوور، عجیروب و لوره برداشت می کردند.
 گزارش تصویری:

 

 

 

منبع:شبکه خبری سازمان آب و برق استان خوزستان

[ چهارشنبه چهارم بهمن ۱۳۹۱ ] [ 12:42 ] [ محمد صادق ایرجی ]
درباره وبلاگ

دوست با معرفت، هنرمند، ادبیات دوست و ...

مصطفی شاهی

14/11/1396 - 10/11/1370
طراح قالب
امکانات وب