|
مهندسی آب- صنعتی شاهرود وبلاگ اختصاصی دانشجویان مهندسی آب (water engineering) ورودی 89 دانشگاه صنعتی شاهرود
| ||
|
47 سال پیش در شهریور ماه 1342 شمسی، بهره برداری از شبکه آبیاری با عنوان "دز" در حالی آغاز شد که پیش از آن کشاورزان منطقه شمال خوزستان با مشقات فراوان آب را با استفاده از انهار سنتی از رودخانه های دز، کرخه، بالا رود، شاوور، عجیروب و لوره برداشت می کردند. گزارش تصویری:
منبع:شبکه خبری سازمان آب و برق استان خوزستان [ چهارشنبه چهارم بهمن ۱۳۹۱ ] [ 12:42 ] [ محمد صادق ایرجی ]
|
||
| طراح قالب : بیاتو اسکین | Weblog Themes By : Bia2skin.ir | ||