|
مهندسی آب- صنعتی شاهرود وبلاگ اختصاصی دانشجویان مهندسی آب (water engineering) ورودی 89 دانشگاه صنعتی شاهرود
| ||
![]() فقط دوستان عزیز حواستون باشه که پیشنهادای خفنتونو یهو به شرکت مدیریت منابع آب نگید... سن کارکناش زیاده شاید از خوشحالی یه بلایی سرشون بیاد !!!
[ چهارشنبه بیست و چهارم مهر ۱۳۹۲ ] [ 0:33 ] [ محمد صادق ایرجی ]
|
||
| طراح قالب : بیاتو اسکین | Weblog Themes By : Bia2skin.ir | ||