|
مهندسی آب- صنعتی شاهرود وبلاگ اختصاصی دانشجویان مهندسی آب (water engineering) ورودی 89 دانشگاه صنعتی شاهرود
| ||
|
سلام رفقا این سربازی ما هم واسه خودش مثنوی هفتاد من شده. اولا که آقای اعتقادی پور توسط جهاد کشاورزی شهرشون جذب شدند و الان هم در حال گذراندن دوره آموزشی توی سپاه شیروان (خراسان شمالی) هستند. بنده هم که طبق معمول سربازیم رو دو ماه عقب انداختم تا ببینیم چی پیش میاد و خدا چی میخواد!!
[ یکشنبه سوم اسفند ۱۳۹۳ ] [ 9:59 ] [ حامد شایسته پاسه ]
|
||
| طراح قالب : بیاتو اسکین | Weblog Themes By : Bia2skin.ir | ||